יום ראשון, 4 במאי 2014

תודה על כל מה שנתתם

תודה על כל מה שנתתם
בעקבות הארוע המיוחד בהיכל התרבות לכבוד המשפחות השכולות


אני רוצה להודות אישית לקובי משעל חברי המוסיקאי המדהים,
על הניהול המוסיקלי הנפלא והמקצועי של הערב המכובד הזה.
רוצה להודות לנגנים הנפלאים שעשו עבודה נהדרת -
לעוזי רוזנבלט על האקורדיון, לירון זיו על הגיטרה והעוד, לעומר
גבאי על החצוצרה, לאיליה קוזינץ על הכינור, ולתום פלג על
הקונטרבס.

כמו כן אני רוצה להודות לכל הזמרים הנפלאים ביחד ולחוד
שריגשו את הקהל בביצועים המיוחדים של השירים: לאורן זינר,
לשיר צ'צ'יק, לגל גרינברג, ללינור שמואלי איצקוביץ', לרמי שלמון,
לעינת חג'בי, לאלעד גולדמן חתני המקסים, ולנופר שמואלי.

אני רוצה להודות לבנות הנפלאות של להקת נ'ס ממרכז באלאנס בהדרכתה של פנינה סולומון, על ההלחנה של שירי המשפחות
השכולות, השירה והנגינה המרגשת והנפלאה, אני רוצה להודות
לקהל הרב שגדש את האולם הגדול והיציעים של היכל התרבות
בראשון לציון, השתתף, כיבד, התרגש איתנו, פירגן מאד והזדהה.

לבסוף, אני מודה כמובן לכל הגורמים שיזמו, תמכו ושיתפו פעולה
בכל מה שצריך. החל מעיריית ראשל'צ והעומד בראשה מר דב צור,
בית יד לבנים על כל הצוות והעומדת בראשו שרה אשר המקסימה, החברה העירונית והעומד בראשה אלי פולק, כמובן גלעד וייס
שדאג לכל מה שצריך מכל הלב, לגיל בלט מנכ"ל היכל התרבות
על הבית החם, לשרה רוזנפלד על המצגת המכובדת, המקצועית והמושקעת, ולאיש ההגברה המקסים אורן מ'קול מוסיקה' על
העבודה המצויינת והמקצועית.

לסיום אני מאחלת לכל משפחות השכול היקרות הן בעירנו והן בארץ כולה, שהרי כולנו משפחה אחת גדולה, את כל הטוב שרק אפשר ומחזקת מכל ליבי את ידיהן.
מי יתן ולא נדע עוד מלחמות!!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה